fbpx

הזרעים שמהם יצמח כל היופי הזה

מיתוג עסקי

מה זה בעצם מיתוג?

במילים פשוטות, המיתוג הוא הזהות והאישיות של העסק שלכם: איך קוראים לו, איך הוא מתלבש לעבודה, כמה סוכר הוא אוהב בקפה – או שהוא בכלל מעדיף שייק מנגו ותות? בעזרת צורה וצבע נבנה שפה ויזואלית מדויקת, ניצור מעטפת מושכת, אחידה וברורה שתשדר ללקוחות שלכם את המסרים והערכים של המותג, כדי שהם יבינו כבר במבט הראשון שהגיעו למקום הנכון.

איך נשתול את זרעי המיתוג שלנו?

השלבים בתהליך

מחקר ואיפיון

השלב הראשון הוא לגלות מי אתם, מי העסק שלכם, כדי שנוכל לבטא את המסרים שלכם בצורה הטובה ביותר. האם אתם קקטוס שיכול לשרוד בכל תנאי או דווקא סחלב עדין שדורש טיפול זהיר וקפדני?
נחפור לעומק כדי להכיר את המסרים והקהל שלכם, נבין את ערכי המותג, מה מבדל אותו מהמתחרים וגם את היתרונות שלו.

עיצוב שפה גרפית ולוגו

עכשיו זה הקטע הכי כיפי!
לאט לאט תוכלו לראות איך הרעיונות, התכנונים והחלומות מתחילים להתגבש לצורה ברורה וצבעים משגעים 😊 נעצב לוגו שייצג את המהות האמיתית של המותג שלכם וממנו נמשוך שפה ויזואלית שלמה שתשמש אתכם גם בהמשך ליצירת נראות כוללת, מקצועית ואחידה מקצה לקצה.

יצירת תוצרים נוספים

נטמיע את הקו העיצובי החדש וניישם את השפה הוויזואלית על כל מה שאתם צריכים לפעילות העסק: כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, פלאיירים, רול-אפים, תמונות נושא ופרופיל לשימוש בדיגיטל וכן הלאה.

שאלות שתמיד רציתם לשאול או

עוד דברים שכדאי לדעת:

לכל מי שרוצה מיתוג איכותי ומקצועי שיציג את העסק, המוצר או האירוע שלו בצורה הטובה ביותר: עסקים, חברות, יוצרי תוכן ואנשים פרטיים.

חבילת המיתוג כוללת עיצוב לוגו ושפה גרפית, עיצוב נייר מכתבים, מעטפה וכרטיס ביקור. 

קצת מהעבודות שלי:

יאללה, שנמתג אתכם?

הצעד הבא שלכם לצמיחה עסקית נמצא ממש כאן!
פשוט דברו איתי